׳׳הוא גם חכם וגם יפה׳׳ השעונים החכמים סוחפים את העולם

׳׳הוא גם חכם וגם יפה׳׳ השעונים החכמים סוחפים את העולם

כבר תקופה שאנו שומעים ׳׳הוא גם חכם וגם יפה׳׳ והנה מאמרינו בנושא:

יחד עם תחום הטלפונים הסלולריים שמתחדש בקצב מהיר, גם השעונים החכמים לא נשארים מאחור וממציאים את עצמם מחדש בכל שנה, לרוב בעזרת מגוון פונקציות שנוספות להם - כמו ספירת קלוריות, ניטור שינה, תשלום, וכמובן - קבלת שיחות דרכם.

בד בבד עם ההתרחבות בתחום, שאחת מהאחראיות לו היא חברת אפל, שהכירה להמונים את האפל ווטש, פורח גם מגוון המותגים שמציעים שעונים חכמים וטרנדיים, מה שהביא גם רשתות אופנה רבות להציע שעונים כאלה משל עצמן.

הקטגוריה של אפל ווטש גדלה בארץ פי שלושה מאשר בעולם, וזה מורגש מאוד. קטגוריית האביזרים לשעונים, למשל, כמעט לא היתה קיימת אצלנו. כיום יש לנו כמות אדירה של אקססוריז, כמו רצועות, כי אנשים רוצים להחליף שעונים עם הבגד.

ואיך ישראל משתלבת בשוק הזה?

"בשנתיים האחרונות ישראל היא המדינה מספר אחת במכירות פר נפש , זמן השימוש של הצרכן הישראלי הוא מהגבוהים בעולם, בחמישייה הראשונה. אחת הסיבות לכך היא מזג האוויר הטוב שמאפשר לעשות ספורט בחוץ, וכן מספר החופים. לא צריך לנסוע 40 דקות ליער כדי לרכוב על אופניים. נוסף על כך, יש פיצ'רים נוספים שדווקא ישראלים משתמשים בהם, כמו אלה שמספקים תובנות לגבי אורח חיים בריא ולמניעת סטרס ומתח, במיוחד במדינה כמו שלנו. הם מנטרים את הדופק ואת הפעילות, ואז נותנים המלצות בהתאם לנתוני הגוף האישיים".

 

הגיע זמן הספורט

אחת הסיבות שתורמות לכך שאנחנו מחבבים את השעונים האלה, כאמור, היא היכולת לבחור בפריטים מעוצבים, ולהתאים את הרצועה לטעם האישי שלנו. "משנה לשנה אנחנו רואים שעונים בצבעים יותר מגוונים, עם מסכים יותר גדולים וגוף מתכת שנראה יותר יוקרתי".

"השעונים כיום מאפשרים לנטר את פעילות הספורט המדויקת כמו שחייה, הליכה על הליכון, אפשר למדוד את רמת החמצן בדם ועוד. בדגמים החדשים כבר ניתן אפילו לקבל הודעות באפליקציות כגון וואצפ, התראות פייסבוק, אינסטגרם ועוד מגוון תוך שילוב עם קבלת שיחות טלפון ואפילו אופציית חיוג דרך השעון!

משלוחים חינם

ללא קשר למחיר ההזמנה או לגודל - אנו מציעים משלוחים מהירים בחינם לכל רחבי הארץ.

תמיכה בווצאפ

נמאס לך לקנות מאתרים שמציעים שירות במייל בלבד? שירות אנושי - גם בווצאפ, כמעט 24 שעות ביממה, לעיתים גם בשבתות וחגים!

החזר כספי עד 14 ימים

הלקוחה לפני הכל! התחרטת? כל מה שנותר לך לעשות זה לעקוב אחרי תקנון ההחזרים שלנו עם קבלת המוצר. ניתן להחליף מוצרים תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, בכפוף לתקנון.